Навіщо потрібні тексти на сайті?

Роль текстів на сайті

“Якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, значить вас немає в бізнесі”, — говорив Білл Гейтс. І з ним складно не погодитись, адже останні дослідження показують, що 70% покупців шукають товари та послуги в Інтернеті. А тепер порахуйте (хоча б приблизно) скільки клієнтів ви втрачаєте, відмовляючись від сучасного способу залучення клієнтів. Думаю, цифра вас здивує і трохи засмутить.

Очевидно, що будь-який бізнес варто представити в Інтернеті. Як це зробити? На допомогу приходять соціальні мережі та створення сайту. Причому варто використовувати обидва канали залучення клієнтів, адже кожен з них має свою цільову аудиторію. Таким чином, ви розширите охоплення потенційних клієнтів. І ось після створення веб-ресурсу постає закономірне питання: навіщо потрібні тексти на сайті, та ще й з ключами, дотриманням водності, тошноти та ще низки незрозумілих технічних вимог?

Перше, що може спасти на думку: навіщо множити схожий контент, адже практично всі теми вже є в мережі, конкуренти написали десятки корисних статей, до чого дублювати?

  1. По-перше, правильно написані тексти допоможуть просунути саме ваш сайт у пошуковій системі та залучити клієнтів, а не віддати їх конкурентам.
  2. По-друге, завжди можна написати унікальний контент, який допоможе виділитися серед підприємців з аналогічними продуктами.
Для кого пишутся тексты на сайте?

.

Навіщо потрібні тексти: 3 основні причини

Кожному власнику сайту варто знати, що текстовий контент на веб-ресурсі виконує кілька важливих функцій, які допомагають просунути бізнес в Інтернеті та привернути увагу аудиторії:

  1. SEO-просування сайту. Використання ключових слів та дотримання низки технічних параметрів дозволяє підняти позиції сайту в пошуковій видачі. Чому це важливо? Наприклад, коли людина шукає “де замовити текст”, пошуковик видає їй список сайтів, на яких представлена ​​ця послуга. А тепер подумайте, на якому сайті ймовірність замовлення вища: розташованому на 1-2 сторінці видачі чи на 3, 5, 10?.. Тобто чим вищі позиції вашого сайту, тим більше потенційних клієнтів його побачать.
  2. Залучення цільової аудиторії. Розбираючи, навіщо потрібні тексти на сайті, варто зазначити, що розміщений контент має відповідати низці маркетингових правил. Так він приверне більше потенційних клієнтів, сформує довіру до вашого бренду і переконає зробити покупку саме у вас, а не у конкурентів.
  3. Презентація бізнесу та можливість виділитися серед конкурентів. Як би смішно це не звучало в 21 столітті, але багато послуг і товарів з гео-прив’язкою, як і раніше, складно знайти через інтернет. Особливо це стосується невеликих населених пунктів. Пропишіть у пошуковому рядку основний напрямок вашої діяльності з додаванням гео-локації (наприклад, купити вишиванку ручної роботи Львів) та перегляньте, скільки пропозицій видається. Якщо мало, ви маєте всі шанси забрати на себе величезну частку людей, зацікавлених у покупці вашого товару. Якщо конкуренція висока, це привід виділитися, показати клієнтам свою унікальність, чому варто звернути увагу саме на ваш бренд тощо. Думаю, пояснювати, навіщо потрібні тексти в цьому випадку буде зайвим.

.

Для кого пишуться тексти?

Текст на сайті повинен відповідати вимогам пошукових систем і бути привабливим для відвідувачів. Залежно від сторінки, де розміщено контент, він може закривати всі можливі питання і заперечення, містити психологічні тригери, стимулювати до цільової дії.

.

Для пошукових систем

Для кого тексти

Чи буде показаний ваш ресурс по цільовому запиту визначає пошукова система. Саме вона розподіляє трафік, оцінює якість сайту та контенту. Щоб пошукова система визнала сторінку придатною до показу у видачі, вона повинна відповідати ряду технічних вимог, які поширюються і на текстовий контент у тому числі.

Як це відбувається? Всі проіндексовані сторінки ранжуються в пошуковій системі і розподіляються за спаданням показника релевантності — відповідності контенту на сайті запиту користувача. І це завдання вирішує якісний контент з прописаними ключовими словами та дотримання їх щільності.

100% релевантність [1] — гарантія попадання на першу сторінку пошукової видачі.

Однозначне НІ отримають сайти з викраденим контентом (дублікат сторінок конкурентів). Такі ресурси ризикують потрапити під жорсткі санкції пошукової системи. Тому не варто запозичувати чужі тексти та видавати їх за свої.

.

Для цільової аудиторії

Насамперед тексти на сайті призначені для людей. Вони повинні продавати, бути цікавими та унікальними, щоб привернути увагу потенційного клієнта, закрити його заперечення та стимулювати до здійснення цільової дії — замовлення послуги, зворотного дзвінка, покупки товару та ін.

При розміщенні неякісного контенту людина не читатиме і незабаром закриє сторінку. В результаті відсоток відмови зростає, позиції сайту в пошуковій видачі падають, і його бачить значно менша кількість людей.

Ознаки якісного тексту:

  • містить УТП (унікальна торгова пропозиція), що дозволяє відбудуватися від конкурентів та показати цільової аудиторії вигоди;
  • відповідає голосу бренду;
  • грамотний (відсутність будь-яких помилок);
  • структурований та легкий для читання;
  • відповідає на можливі питання людини, закриває її заперечення.

Навіщо потрібні тексти на сайті з погляду потенційного клієнта? Щоб знайти цікаву інформацію, зрозуміти, чим ви кращі за конкурентів і чому варто співпрацювати саме з вами. Тому краще відмовитись від шаблонних формулювань на користь конкретики.

Яким повинен бути якісний текст?

.

Навіщо потрібні тексти на різних сторінках сайту?

Багатосторінковий сайт містить окремі розділи, і кожен із них виконує конкретну роль. Це важливо враховувати під час створення текстів, інакше потенціал навіть якісного контенту буде знижений. Наприклад, потрапляючи на головну, людина має намір дізнатися, що тут пропонують, тоді як у розділі “Про нас” вона бажає докладніше ознайомитися з цінностями компанії, чому їй варто довіряти. І таку мету має кожна сторінка.

.

Навіщо потрібний текст на головній сторінці?

Після розробки сайту перш за все слід потурбуватися про створення тексту для головної сторінки, адже саме сюди потрапляє потенційний клієнт. У цьому випадку контент необхідний для таких цілей:

  • лаконічна інформація про діяльність компанії — людина повинна чітко зрозуміти, який товар або послугу тут пропонують;
  • УТП (унікальна торгова пропозиція);
  • чому варто довіряти саме вам, а чи не конкурентам (коротко);
  • переваги вашого продукту та вигоди для потенційного покупця;
  • як зробити замовлення, які умови купівлі, надання послуг;
  • заклик до дії.

Текст на головній сторінці має не тільки продавати, а й бути лаконічним — коротко відображати основну інформацію та залучати людину до співпраці. Довгі екскурси до історії розвитку компанії тут не доречні.

.

Логотип Студії копірайтингу TextElit

Навіщо потрібен текст про компанію?

Текст Про компанію не менш значущий, ніж для головної сторінки. Його мета — докладно розповісти про діяльність, цінності та місію, щоб завоювати довіру цільової аудиторії. Після прочитання клієнт повинен розуміти, що отримає якісні продукти від професіоналів.

Важливо! Текст Про компанію варто писати у світі клієнта — з точки зору вигод для ЦА, а не просто розхвалюючи ваші заслуги. Перевагу краще віддавати персоналізованій інформації, а не шаблонним висловам.

Читайте також у нашому блозі: Як написати текст «Про компанію»: покрокова інструкція

.

Текст для сторінки Контакти

На цій сторінці необхідно відобразити розташування компанії, а також контактну інформацію, яка дозволить відвідувачу зв’язатися з вами для уточнення питань або замовлення товару/послуги.

Що вказати на сторінці Контакти:

  • номер телефону;
  • месенджери — Телеграм, Вайбер, Ватсап, Скайп та інші доступні способи зв’язку;
  • графік роботи.

Також можна додати фото будівлі, де розміщується компанія, та заклик до дії.

.

Тексти для сторінки Доставка та оплата

Як я отримаю товар після замовлення? Які умови та терміни доставки? На яких умовах надаються послуги? Який порядок оплати? Ці та багато інших питань, пов’язаних з доставкою та оплатою продукту, необхідно розкрити на сторінці.

Покупець повинен чітко розуміти, що станеться після цільової дії, як швидко він отримає товар та яким чином можлива доставка. Інформацію про оплату та доставку можна розміщувати на одній сторінці сайту, просто розділивши її на окремі блоки для зручності сприйняття, або на окремих сторінках.

.

Навіщо потрібні тексти для сторінок послуг?

Потрапляючи на сайт, людина повинна розуміти, які конкретно послуги вона тут може отримати. Внести чіткість допомагають окремі сторінки під основні напрямки діяльності компанії.

Текст на сторінках послуг має містити:

  • конкретну інформацію про послугу, що вона включає;
  • яку проблему клієнта вдасться вирішити;
  • чому варто замовити саме у вас, а не у конкурентів (переваги та вигоди);
  • як замовити, умови надання послуги;
  • заклик до дії.

Обсяг тексту залежить від специфіки послуги, тому не варто прив’язуватися до кількості знаків.

Основне завдання — привернути увагу потенційного клієнта, сформувати довіру та викликати бажання здійснити покупку.

.

Чи потрібно писати тексти на картки товарів?

Чинники що впливають на прибутковість інтернет-магазину

Багато інтернет-магазинів обмежуються коротким описом технічних характеристик товару, і дарма, адже якісний опис (навіть невеликий) значно збільшує продажі. А все тому, що в картці відображаються не лише властивості, а й вигоди для покупця.

Але і це ще не все Правильно складена картка товару знижує відсоток повернення посилки, оскільки покупець може детально ознайомитися з продуктом, знайти найбільш вдалий і прийняти рішення. А при онлайн-продажах це дуже важливо, адже людина не може потрогати та візуально оцінити товар.

Цікаво! За даними дослідницької групи Retourenmanagement Бамбергського університету, у 2018 році в Німеччині поверненню підлягала кожна 6-а покупка, здійснена в інтернет-магазині через невідповідність очікуванням покупця. Загальна сума повернення — 4,6 мільярда євро. Тобто, кожен продавець недоотримав величезну суму прибутку.

.

Навіщо потрібні тексти у блог на комерційному сайті?

Ведення блогу на сайті компанії передбачає розміщення інформаційних статей, які прямо чи опосередковано пов’язані з її сферою діяльності. Навіщо потрібні тексти у блозі?

  1. SEO просування. Це один із найбільш ефективних інструментів, що дозволяють підвищити позиції веб-сайта у пошуковій видачі.
  2. Інформування цільової аудиторії. Правильно підібрані теми дозволяють закрити важливі питання та заперечення, надати корисну інформацію, сформувати довіру до бренду.
  3. Залучення додаткового трафіку. Дійсно корисними статтями люди охоче діляться в соцмережах і месенджерах, таким чином ви отримуєте можливість підвищити відвідуваність сайту.

Підбирати теми для блогу слід ретельно, орієнтуючись на потреби цільової аудиторії. Не менш важливо дотримуватися стилістики, властивої вашій компанії. Краще опублікувати менше статей, але високої якості, ніж багато низькосортних текстів.

Где заказать текст для сайта

.

Де замовити текст на сайт?

Розуміючи важливість текстового наповнення, постає закономірне питання: де замовити статті для сайту? Є кілька варіантів, і кожен відрізняється своїми особливостями:

  1. Написати самостійно. Бюджетно, але може бути неефективно через відсутність досвіду написання контенту, що продає, і нерозуміння базових вимог пошукових систем.
  2. Звернутись на біржу контенту. Теж бюджетно, оскільки ціни низькі, але й ризик отримати текст аналогічної якості високий.
  3. Скористатися послугами фрілансера. Вартість послуг варіює, але можуть виникнути складнощі з пошуком дійсно досвідченого та чесного автора.
  4. Замовити текст у студії копірайтингу. Найбільш оптимальний варіант, адже послуги надають спеціалісти з великим практичним досвідом. Вартість текстів трохи вища порівняно з біржами копірайтингу, але ви гарантовано отримуєте якісний контент з першого разу.

Яким із цих варіантів скористатися вирішувати лише вам.

Сподіваюся, стаття була для вас корисною. Якщо залишилися питання, пишіть у коментарях. Також вітається репост статті в соціальні мережі — нехай якнайбільше людей дізнається про важливість контенту на сайті.

Serenka Olya
Сіренька Ольга
Автор статті
Найпотужнішим є переконання — те, до якого людина приходить сама, читаючи текст. Головне - підібрати правильні слова і допомогти йому вирішити, що цей продукт "кращий" та "гідний".
    5 2 голосів
    Рейтинг статьи
    Підписатися
    Сповістити про
    0 комментариев
    Вбудовані Відгуки
    Переглянути всі коментарі
    div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://textelit.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/head_font.jpg);background-size: cover;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}
    0
    Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x