Сторітелінг – це ефективний спосіб впливу на аудиторію за допомогою історії з вигаданими або реальними персонажами.
З його допомогою вдається «включити» потрібні емоції читача й мотивувати його на певну дію. Вам більше подобається читати історії чи сухі тексти? Відповідь очевидна, адже завжди цікаво дізнатися, чим користується та чи інша людина і який це приносить результат.
Більш того, якщо отриманий результат нам подобається, ви і самі будете не проти скористатися продуктом, який згадувався в статті. В цьому і полягає суть історії, що продає — презентація продукту і мотивація до покупки.
Останнім часом сторітелінг став досить популярним напрямком. Його активно використовують для просування різної продукції, але, щоб історія продавала, вона повинна бути написана за певним алгоритмом і містити кілька ключових елементів.