Тексти, що продають

Допомагають залучити цільову аудиторію і збільшити продажі

Тексти, що продають

Тексти, що продають — інструмент, який може виконувати роль менеджера, що пропонує ваш продукт потенційним клієнтам. Він робить товар або послугу популярними 365 днів на рік та знижує ваші витрати на рекламу.

При цьому йому не доведеться платити зарплату, він не зажадає вихідних і часу на відпочинок. Якісний копірайтинг, що продає, буде працювати 24 години на добу та приносити вам прибуток.

продающий текст

Тексти, що продають, приваблюють відвідувачів чи клієнтів?

Такий контент допоможе вам прискорити просування свого продукту і неодмінно зацікавить не тільки постійних покупців, але і нових клієнтів. Але чи стануть вони купувати?

Подальший хід подій визначає те, який у вас текст. Якщо він дійсно продає, то більшість відвідувачів стане вашими клієнтами. Вони неодмінно зацікавляться вашим продуктом або послугою і здійснять дію — покупку. Якщо ж текст для реклами написаний на швидку руку без дотримання правил створення контенту, що продає, то прибуток він вам навряд чи принесе.

І це головна відмінність сильного тексту, що продає, від звичайного інформаційного контенту. Він перетворює відвідувачів сайту в клієнтів, які купують ваш продукт. В результаті ви підвищуєте свій прибуток, а послуги або товари стають потрібними.

Ви можете експериментувати з написанням рекламного контенту самостійно, проходячи через всі невдачі, пов’язані з його неефективністю, або ж замовити текст, в нашій Студія TextElit. Ми напишемо привабливий опис вашого продукту, який неодмінно принесе вам нових клієнтів і збільшить прибуток.

Ви заощадите величезну кількість часу, який могли витратити на написання непрацюючого контенту, і зможете швидше отримати дохід від продажів.

Как написать текст?

Текст, що продає: види

Написання текстів, що продають, вимагає глибокого опрацювання інформації про сам продукт, а також потребує визначення цільової аудиторії та вивчення специфіки роботи компанії, для якої він пишеться. Також в такій статті не повинно бути сухих фактів, всі характеристики і переваги товару необхідно перетворити в ключові вигоди для потенційного клієнта.

Залежно від мети тексти, що продають, поділяються на кілька категорій:

  • про компанію (проєкт, сервіс);
  • текст для розділу з послугами;
  • опис тренінгів;
  • текст для лендинга;
  • контент для озвучення відеороликів, презентацій;
  • текст для головної сторінки;
  • FAQ (питання, які часто задаються);
  • текст, що продає, для інтернет-магазину (опис товарів);
  • для сторінок корпоративного сайту «як ми працюємо», «наші переваги», «для дилерів», «умови співпраці», «як оформити замовлення» і т. д .;
  • пост, що продає (для просування продукту в соціальних мережах);
  • тексти для підписних сторінок (реєстрація на безплатні уроки, вебінари, майстер-класи, підписка на новини, розсилку та ін.).
Виды продающего контента

За змістом і структурою ці тести будуть різними, оскільки немає єдиного універсального шаблону. Але всіх їх об’єднує єдина мета — зацікавити потенційного клієнта, викликати довіру і привести до певної дії.

Замовити рекламний текст будь-якого виду ви можете в нашій студії професійного копірайтингу TextElit. Ми точно вивчимо інформацію про ваш продукт і перетворимо всі переваги у вигоди. Ви отримаєте якісний контент, що продає, за доступною вартістю в обумовлені терміни.

Як відбувається написання тексту, що продає?

Щоб замовити текст для лендинга, головної сторінки або будь-який інший вид комерційного контенту, достатньо заповнити форму замовлення. Ми зв’яжемося з вами для уточнення деталей. 

Пам’ятайте: важливо вказати не тільки переваги товару, але і чесно розповісти про його недоліки. Тексти з розкриттям дрібних недосконалостей викликають більше довіри у клієнтів, ніж смачний опис виключно позитивних якостей, адже ви повідомляєте читачеві правду, а вона дуже високо цінується. Грамотна подача недоліку продукту — можливість посилити увагу клієнта.

  1. Після опрацювання інформації про продукт і внесення передоплати ви отримуєте структуру тексту, що продає. 
  2. На її основі буде писатися майбутній контент, тому при необхідності ми вносимо в неї ваші побажання. 
  3. Після затвердження структури тексту відбувається безпосередньо його написання і відправка замовнику. 
  4. Якщо необхідно, ми вносимо коригування, і ви отримуєте готовий до розміщення контент, який буде приваблювати клієнтів.
Процесс написание текста

Чому працювати з нами вигідно?

Замовити текст, що продає, ви можете в Студії професійного копірайтингу TextEliT.

Співпрацюючи з нами, ви отримуєте наступні вигоди:

    • економія часу і бюджету на рекламу;
    • суворе дотримання термінів і вимог;
    • опрацювання цільової аудиторії;
    • написання привабливого тексту, який продає;
    • абсолютно грамотний і фактично точний контент;
    • моментальний зворотний зв’язок;
    • безкоштовне доопрацювання статей.

.

Тексти що продають: вартість

Вартість тексту, що продає — від 499 гривень. Це орієнтовні цифри, які можуть змінюватися в залежності від виду тексту, його обсягу та технічних вимог. Дізнатися точну вартість послуги ви можете, зв’язавшись з нами.

Такий контент приверне нових клієнтів до вашого продукту та буде працювати постійно.

Сплативши лише за один текст, що продає, ви регулярно отримуєте нових клієнтів і хороший прибуток. При цьому не потрібно щомісяця зливати бюджет на рекламу.

Якщо вам необхідно замовити кілька текстів чи заповнити весь комерційний сайт, ми готові обговорити співпрацю на взаємовигідних умовах.

Грамотний текст вже в перший місяць окупить ваші витрати і принесе нових клієнтів. Замовляйте рекламний контент в нашій Студії TextElit прямо зараз!

продающие тексты