Сторітелінг

Захопливі історії для ваших соціальних мереж

Сторітелінг – це ефективний спосіб впливу на аудиторію за допомогою історії з вигаданими або реальними персонажами.

З його допомогою вдається «включити» потрібні емоції читача й мотивувати його на певну дію. Вам більше подобається читати історії чи сухі тексти? Відповідь очевидна, адже завжди цікаво дізнатися, чим користується та чи інша людина і який це приносить результат.

Більш того, якщо отриманий результат нам подобається, ви і самі будете не проти скористатися продуктом, який згадувався в статті. В цьому і полягає суть історії, що продає презентація продукту і мотивація до покупки.

Останнім часом сторітелінг став досить популярним напрямком. Його активно використовують для просування різної продукції, але, щоб історія продавала, вона повинна бути написана за певним алгоритмом і містити кілька ключових елементів.

Storytelling

Роль сторітелінгу

Найчастіше використовують сторітелінг в рекламі, адже історія успішного одужання, поліпшення відносин або набуття стрункої фігури ненав’язливо штовхає читача теж скористатися згаданим продуктом. Але на цьому важливість такого інструменту не закінчується.

  Сторітелінг ефективно працює в наступних напрямках:

    • бізнес;
    • ведення і розвиток сайтів;
    • коучинг;
    • психотерапія;
    • просування всіляких продуктів;
    • робота з персоналом та ін.

Сторітелінг: застосування на практиці

Історія, що продає це інструмент, який допоможе вам завоювати довіру потенційних клієнтів. Дивіться, де і як він може використовуватися:

  • Медицина. За допомогою історії можна розповісти про ефективність препарату, нового методу лікування або шкоду певних факторів для здоров’я.
  • Навчання. Сторітеллінг покаже ефективність вашої програми і результати учнів. А ще це ефективний спосіб донести потрібний матеріал і полегшити його запам’ятовування.
  • Політика. Правильно підібрані слова допоможуть завоювати довіру людей.

 

Роль сторителлинга
Цей список можна довго продовжувати, але результат один всі читачі люблять історії, а отже з їх допомогою легше донести потрібну інформацію і підштовхнути до дії.
Элементы сторителлинга

Елементи сторітелінгу

Історія, що продає, включає кілька елементів, які роблять її привабливою і зрозумілою для читача:

  • Головний герой. Події розгортаються навколо реального або вигаданого персонажа. Причому це може бути як одна людина, так і група людей або ціла компанія.
  • Факти. Згадка дати, цифр, прикладів зробить історію переконливою. Читач зможе представити, як розгортаються події у всіх деталях.
  • Емоції. Читаючи історію, людина повинна ставити себе на місце головного героя, відчувати емоції. При цьому бажання дочитати до кінця буде тільки рости.
  • Кульмінація. Головна подія, яка відбувається з героєм, має зачепити увагу. Зверніть увагу: кульмінація може розташовуватися навіть на початку історії.
  • Локація. Читач повинен розуміти, де розгортаються події і в який час, що оточує головного героя. Це дрібні деталі, які зроблять історію цілісною.

Роль сторітелінгу досить проста мотивувати читача зробити певну дію підписатися, купити продукт або послугу, пройти тренінг та ін.

Останнім часом цей спосіб почав активно використовуватися в соціальних мережах. Пост-сторітелінг з магнітним заголовком діє практично безвідмовно.

За допомогою правильно написаної історії, що продає, вдається досягти таких результатів:

  • мотивація людини на досягнення цілей;
  • продаж послуги, продукту;
  • навчання персоналу загальноприйнятим в колективі нормам і правилам;
  • донесення потрібної інформації до читача;
  • економія на грошових винагородах співробітників розповідаючи про рекорди людей на таких же посадах, ви тим самим мотивуєте команду на досягнення ще більших результатів на рівні підсвідомості;
  • підтвердження ефективності та якості згадуваних продуктів або послуг, адже історія розповідається про реальну людину.

Як бачите, правильно написаний сторітелінг допоможе вам не тільки збільшити продажі, але й підвищити ефективність командної роботи без найменшої грошової мотивації співробітників.

Ознаки працюючої історії, що продає

Продающий storytelling

Щоб сторітелінг дійсно працював і виконував своє завдання, він повинен відповідати ряду критеріїв:

  • розповідь без зайвих слів і відступів;
  • читач повинен з першої секунди дізнатися в головному герої себе;
  • інтрига на початку історії, передбачити закінчення якої неможливо;
  • цікавий і легкий для читання текст;
  • відсутність нав’язаних думок і стереотипів;
  • залучення емоційних тригерів;
  • спрямованість на конкретну цільову аудиторію;
  • використання красивих порівнянь, зображення життя мрії;
  • доброзичливе ставлення до читача.

Якщо хоча б один критерій буде втрачено, історія, що продає, не працюватиме. Існує безліч прикладів сторітелінгу, які збільшували прибуток в десятки і сотні разів. Саме тому важливо максимально дотримуватися всіх правил і скрупульозно підходити до написання таких текстів.

Як замовити сторітелінг?

Якщо вам потрібна цікава і працююча історія, що продає, звертайтеся в нашу Студію TextElit. Ми в точності дотримуємося всіх правил написання такого контенту, щоб досягти бажаної мети й зацікавити читача в певних послугах або продуктах.

Щоб замовити історію, що продає, достатньо заповнити форму замовлення, яка розміщена нижче, або зв’язатися з нами за телефоном. Після з’ясування всіх вимог і побажань з вашого боку ми відразу ж приступимо до написання тексту.

Ви не знаєте, як повинна виглядати історія, що продає, для просування продукту або послуги? Не проблема! Розкажіть нам якомога докладніше про свій товар, а ми грамотно перетворимо його характеристики в ключові вигоди для потенційного клієнта.

Вартість написання сторітеллінгу – від 399 гривень.
Пример сторителлинга в рисунке

Чому слід працювати з нами?

Замовляючи тексти в Студії TextEliT, ви отримуєте:

  • унікальний і грамотний контент;
  • дотримання всіх правил написання історій, що продають;
  • моментальний зворотній зв’язок;
  • можливість безкоштовно доопрацювати текст і внести корективи;
  • суворе дотримання обумовлених вимог та термінів.

Сторітелінг — працюючий інструмент для підвищення рівня продажів і ефективності вашої команди. Поспішайте робити замовлення, щоб швидко збільшити попит на свій продукт або послугу.