SEO-просування: як не втратити гроші даремно?

Як не злити гроші на seo-просування ?

SEOпросування останнім часом стає чи не основним елементом у маркетинговій кампанії будь-якого бізнесу. Займаючись розробкою плану просування, не забудьте включити в бюджет і кошти на СЕО-оптимізацію.

Але перед тим, як ви приймете таке рішення, ознайомтеся з ключовими особливостями SEOпросування.

22

Що потрібно знати про просування сайтів?

Якщо ви плануєте створити сайт або він вже є, наступним етапом стане його просування в пошукових системах Google і Yandex. На що необхідно звернути увагу в першу чергу?

Що потрібно знати про просування сайтів?

22

1. Вкладення в SEO – довгострокова інвестиція

Просування вашого продукту або компанії вимагатиме постійних грошових вливань та витримки. І справа тут не стільки у компетенції СЕО-фахівця, скільки у особливостях роботи пошукових систем. Від моменту внесення змін до ранжування ресурсу в середньому проходить близько 6 місяців. Причому вести роботи на сайті слід не «ривками», а постійно. Так пошукові машини вважатимуть ваш ресурс більш значущим і охоче піднімуть його в результатах видачі.

А ось окупність проекту відбувається не раніше, ніж за 1 рік. Відповідно, тільки після цього можна розраховувати на підвищення інтересу цільової аудиторії до вашої компанії та отримання прибутку.

Вкладення в SEO – довгострокова інвестиція

22

2. SEO – це суттєві витрати

Ви повинні розуміти, що SEO просування послуга не з дешевих. Крім того, що вам доведеться вкладати кошти безпосередньо в СЕО-оптимізацію, потрібно ще й оплачувати послуги спеціаліста. А ось розраховувати освоїти ази SEO самостійно не варто. Новачку навряд чи вдасться відразу ж вивести сайт у ТОП, а от потрапити під санкції пошукових систем цілком реально. І виправити становище потім буде у кілька разів дорожче і довше. Отже заздалегідь прорахуйте бюджет та прийміть правильне рішення.

22

3. SEO-тексти – додаткові витрати

SEO-тексти – додаткові витрати

Одним із основних інструментів просування є SEOтексти. І їх оплата не входить у чек вартості робіт безпосередньо сео-фахівця. Тому будьте готові виділити додатковий бюджет на якісний контент. Щоб отримати його, вам потрібні послуги досвідченого SEOкопірайтера, який допоможе вам написати цікаві, інформативні та структуровані статті, заточені під сео-параметри.

Зазначимо, що це якраз та послуга, на якій економити не варто. Краще один раз витратити на SEOтексти трохи більше коштів, ніж потім щоразу переробляти неякісні матеріали. До речі, це не тільки вимагатиме додаткових витрат грошей та часу, але ще й може зашкодити сайту.

Вам також може бути цікавою наша стаття: ТОП-5 критеріїв якісного тексту.

22

4. SEO вимагає регулярного SWOT-аналізу

Періодично аналізуйте коректність дій, які вже здійснені, а також визначайте видимі недоліки ресурсу, здатні негативно позначитися на його рейтингу. Це дозволить правильно розподілити бюджет та першочергово профінансувати ті етапи просування, на які максимально звертають увагу пошукові роботи.

SEO вимагає регулярного SWOT-аналізу

22

5. Потрапляння на вершину ТОПу – не головний показник ефективної SEO-кампанії

Коли йдеться про результативність СЕО-кампанії, багато хто вважає, що головний критерій це підвищення позицій сайту в пошуковій видачі. Але чи влаштує вас такий варіант: ресурс досяг першого місця в рейтингу, але нові клієнти так і не прийшли (або їх кількість збільшилася несуттєво), а відсоток відмов та показники трафіку залишають бажати кращого?

При SEO просуванні звертайте увагу саме на ці параметри, а потім вже на позиції сайту в рейтингу. Повірте, навіть перебування на 3, 5 або 10 позиції може привертати більшу кількість відвідувачів, ніж досягнення верхівки ТОПу.

22

6. Успішне SEO-просування не призведе до величезного потоку клієнтів

Не хочемо вас засмутити, але насправді це так. Безумовно, SEOпросування є гарним інструментом для залучення цільової аудиторії. Однак на ефективність роботи вашого сайту впливають також інші не менш значущі критерії:

  • якість верстки;
  • дизайн;
  • інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
  • наявність повної та актуальної інформації на сайті;
  • якість контенту;
  • наявність зворотного зв’язку, відповіді на запитання відвідувачів веб-сайту.

Лише всі ці фактори разом зможуть залучити великий потік клієнтів. Тому ви повинні бути готові працювати у їх напрямку.

Успішне SEO-просування не призведе до величезного потоку клієнтів

22

7. Навіть досвідчений SEO-фахівець не зможе вам дати гарантії

На перший погляд, здається, що позиції сайту в пошуковій видачі безпосередньо залежать від якості роботи сео-фахівця. Насправді, це лише частково є правдою.

З одного боку, дотримання правил просування в пошукових системах здатне значно підвищити позиції сайту у видачі і навіть вивести його в ТОП. З іншого боку рішення про певну позицію вашого порталу “приймають” пошукові системи, а алгоритм їх роботи періодично змінюється, до того ж у мережі поступово з’являється все більше ваших конкурентів.

Пам’ятайте: SEOоптимізація комплексна та довгострокова послуга, яка вимагатиме суттєвого фінансування і лише з часом зможе принести вам чистий прибуток.

А які фішки, на вашу думку, повинна знати людина, яка цікавиться SEOпросуванням?

Serenka Olya
Сіренька Ольга
Автор статті
Хороший текст - це текст, який одночасно містить переконливі факти для мозку та стимулює почуття.
    5 1 голос
    Рейтинг статьи
    Підписатися
    Сповістити про
    0 комментариев
    Вбудовані Відгуки
    Переглянути всі коментарі
    div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://textelit.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/head_font.jpg);background-size: cover;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}
    0
    Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x