Пости для соціальних мереж

Креативні тексти для Instagram і Facebook
Посты для социальных сетей

Пости для соціальних мереж

Соціальні мережі хороший інструмент для просування бізнесу. І для їх успішного ведення необхідний контент тексти, фото і відео.

Грамотно написані пости в соціальних мережах зроблять ваш продукт або послугу впізнаваними і залучать нових клієнтів. Це відмінний спосіб розкрутити ваш бренд або компанію, дізнатися думку реальних користувачів про ваш продукт, щоб зробити його ще більш досконалим і збільшити продажі.

В нашій Студії TextElit ви можете замовити пости для соціальних мереж розважальні, інформаційні та пости, що продають. Ми допоможемо привернути увагу цільових клієнтів і збільшити ваш дохід від продажів тільки за рахунок просування в Інстаграм, Facebook або ВК.

Мета постів в соціальних мережах

Головне завдання контенту для пабліку підвищити продажі. Полягає воно в залученні цільової аудиторії, збільшенні кількості підписників і відповідно продажів.

Однак ви повинні розуміти, що один, навіть найкращий, рекламний пост не впорається з цим. І ви навряд чи зможете за місяць збільшити число відвідувачів зі 100 до 300 000 чоловік. Для цього потрібне повноцінне ведення групи і регулярне розміщення якісних постів.

Інші задачі постів для соціальних мереж:

  • пошук нових клієнтів;
  • збільшення заявок на замовлення товару;
  • збільшення кількості переходів на ваш сайт;
  • підвищення активності на вашій сторінці (лайки, коментарі, підписки);
  • формування довіри покупців до вашого продукту, бренду.

Зверніть увагу! Якщо ви хочете зробити рекламний пост для подальшого переходу на ваш сайт, пам’ятайте, що люди неохоче залишають соцмережі. Відповідно посилання повинен супроводжувати лаконічний і в той же час захоплюючий контент, який включить емоції читача і підштовхне до переходу.

Хороші показники за кількістю переходів відзначаються, коли рекламний пост містить цифри конкретні показники, ціни та ін. Таким чином ви зможете привернути увагу і підштовхнути людину до певної дії.

посты для групп и страниц в соцсетях
контент для соцсетей

Як привернути увагу до поста?

Щоб ваш запис прочитали, при його написанні слід враховувати масу нюансів. На перший погляд вони здаються незначними, але в сукупності впливають на емоційну складову і дозволяють підштовхнути читача до конкретної дії.

Привабливий контент для соцмереж повинен відповідати наступним критеріям:

  • лаконічність і ясність люди не люблять читати довгі й нудні тексти;
  • інтрига зацікавити читача, щоб він зупинив увагу на вашому записі і зробив певну дію;
  • розкривайте біль, проблеми клієнтів і давайте їх рішення через свій продукт або послугу;
  • один пост повинен містити тільки одну пропозицію якщо ви одночасно запропонуйте купити у вас зубну щітку, книгу і вудку, клієнт не зрозуміє, що від нього хотіли і просто піде;
  • закінчуйте пости для груп ВК, Інстаграм питаннями так ви зможете збільшити активність своєї аудиторії;
  • спрямованість на цільову аудиторію людина повинна зрозуміти, що текст написаний для нього, а пропонований продукт здатний вирішити його проблему.

Найефективніше зробити комерційну пропозицію для кожного сегмента цільової аудиторії, щоб текст прочитала людина, яка зацікавлена ​​в вашому продукті і готова його придбати.

Види постів для соцмереж

Публікація різноманітного за змістом контенту одна з головних умов ефективного просування і розвитку групи. Він дозволить залучити різні сегменти вашої цільової аудиторії, а також не буде написаний «про одне». Підписникам цікаво не тільки вчитися, а й дізнаватися про новинки у вашій ніші, відволікатися від рутини, брати участь в опитуваннях, ділитися своєю думкою та ін.

Целевая аудитория

В нашій студії TextElit ви можете замовити пости для Інстаграм, ВК або Facebook наступних видів:

Його головне завдання полягає в тому, щоб розповісти саме про вас про продукт, послугу, історію створення компанії. Це можуть бути всілякі огляди продукції, афіші, анонси або репортажі заходів, порівняння товарів, новини та ін.

Пости для ВК, Інстаграм і Facebook. Такий контент не продає безпосередньо, але при правильній подачі матеріалу викликає довіру до вашого продукту, розкриває його переваги і вигоди для потенційного клієнта. Це корисні поради, майстер-класи, рекомендації по використанню, лайфхаки, чек-листи, лонгріди та інші матеріали, які перш за все несуть читачеві користь. 

Він не є обов’язковим, тому що не продає, проте здатний залучати аудиторію і збільшувати її активність. Крім того, він робить ваш паблік різноманітним і цікавим, в ньому можна дізнатися не тільки корисну інформацію, а й поліпшити настрій.

Такі пости також безпосередньо не продають, проте показують, що ви взаємодієте зі своїми клієнтами, а також висловлюють думку користувачів про ваш продукт. Це можуть бути відгуки, питання клієнтів, подяки, огляди, написані користувачем тощо.

Такі пости в соціальних мережах здатні зіграти на вашу користь і збільшити покази розміщеного контенту користувачам, які раніше робили репост, залишали лайки або коментарі в групі. До цієї категорії відносяться вікторини, конкурси, опитування, акції, прямі трансляції та ін.

Пам’ятайте: не потрібно зациклюватися тільки на одному виді контенту. Ідеї ​​для постів в Інстаграм, ВК і Facebook повинні бути різними і в ідеалі поєднувати всі перераховані різновиди.

Останнім часом популярністю користуються пости в стилі «сторітелінг». Вони засновані на оповіданні історії одного користувача, а, отже, здатні продавати і робити рекламу вашого продукту. Крім того, люди люблять читати чужі історії, розділяти з головним героєм емоції й переживання, тому для привернення уваги цільової аудиторії сторітелінг підходить якнайкраще.

Що стосується постів, які продають, то зловживати ними не варто. На їх частку припадає приблизно 20% від усього контенту, який ви публікуєте на своїй сторінці.

Як написати пост для соціальної мережі?

Контент, що продає, повинен викликати у читача емоції і розкривати його бажання купити запропонований товар.

Щоб створити пост, який приверне увагу аудиторії і збільшить продажі, можна використовувати різні шаблони. Єдиної  працюючої  формули немає, оскільки важливо враховувати тип продукту, особливості цільової аудиторії, вартість та інші нюанси.

У своїй роботі ми використовуємо більше 20 формул для написання постів, що продають. У кожному разі варіант подачі матеріалу підбирається індивідуально з урахуванням особливостей вашого бізнесу.

Структура поста, що продає:

  • заголовок яскравий та інтригуючий;
  • основний текст основний посил поста, інформація, яку ви хочете донести до потенційного клієнта;
  • заклик до дії чіткий, конкретний і зрозумілий.

В кінці поста можна залишити контактні дані для зв’язку.

У постах, що продають, відмінно працюють цифри. Ними не слід зловживати, але в помірній кількості вони позитивно впливають на рівень конверсії.

Чому варто замовити пости для соціальних мереж у нас?

Якщо ви не хочете розбиратися з тонкощами написання ефективного контенту для пабліка, довірте цю справу співробітникам нашої компанії. Ми з задоволенням напишемо для вас будь-які види постів для ВК, Інстаграм і Фейсбук. При необхідності можлива розробка контент-плану на місяць.

Працюючи з нашою студією, ви отримуєте:

  • привабливі пости, що продають;
  • оперативний зворотний зв’язок;
  • можливість розробити контент для пабліка на місяць вперед;
  • чітке дотримання термінів виконання;
  • грамотні й структуровані тексти;
  • доступні ціни, а також спецпропозиції при оформленні об’ємного замовлення.

Щоб замовити контент для соцмереж, достатньо заповнити форму внизу сторінки. Ми оперативно зв’яжемося з вами для з’ясування деталей проекту і після внесення передоплати відразу ж приступимо до його виконання.

Вартість постів для пабліків залежить від типу контенту і стартує від 100-250 гривень за пост. Дізнатися точну ціну послуги ви можете, зв’язавшись з нами за вказаними контактами.

Чтобы заказать контент для соцсетей, достаточно заполнить форму внизу страницы. Мы оперативно свяжемся с вами для выяснения деталей проекта и после внесения предоплаты сразу же приступим к его выполнению.

Стоимость постов для пабликов зависит от типа контента и стартует от 100-250 гривен за пост. Узнать точную цену услуги вы можете, связавшись с нами по указанным контактам.

посты для ВК, Инстаграм и Фейсбук