Опис дитячих товарів вимагає чіткого розуміння, для якої цільової аудиторії воно пишеться. Чому це важливо? Тому що покупцем може бути не тільки дитина, а й батьки, родичі. Відповідно у кожного сегменту ЦА будуть свої критерії оцінки продукту. Якщо діти більше слідують емоціям, то дорослі звертають увагу на якість товару та його характеристики.
На цій сторінці ми пропонуємо вам ознайомитися з прикладами опису карток товарів для дітей. Контент створений для інтернет-магазину, який реалізує оригінальні вироби з дерева — пазли, конструктори, головоломки, колекційні 3D-моделі.
Опис дитячих товарів ми готували відповідно до таких вимог:
- привабливий опис товару, його конструктивних особливостей;
- з тексту повинно бути зрозуміло, для кого призначений продукт та в чому його оригінальність;
- унікальність — 100% по сервісу text.ru;
- використання заданих ключових слів;
- структурованість, використання списків при необхідності.
Питання, які часто задають наші клієнти
Який оптимальний обсяг для опису товару?
Опис дитячого товару або будь-якого іншого продукту за обсягом може варіювати в залежності від його специфіки. Однак текст для картки краще робити від 500 знаків, оскільки менший опис може не ранжуватися в пошуковій системі. Це знижує ймовірність видачі вашого інтернет-магазину при введенні у пошуковий рядок відповідної ключової фрази.
Чи можете ви допомогти у написанні мета-тегів (title, description)?
Так, ми можемо підготувати мета-теги для сторінки, використовуючи ключові фрази. Повідомте нам про це при оформленні замовлення, і ми вам обов’язково допоможемо.
Скільки коштує опис товару для інтернет-магазину?
Ознайомитися з вартістю наших послуг пропонуємо на сторінці ЦІНИ.
Скільки описів товарів ви можете готувати щодня?
Це залежить від тематики та обсягу одного опису. Щодня ми можемо відправляти вам 10-15 000 знаків (іноді більше).