Як написати текст «Про компанію»: покрокова інструкція

Як написати текст «Про компанію»: покрокова інструкція

«Про компанію» (або «Про нас») одна з найбільш відвідуваних сторінок на будь-якому сайті. І це не дивно, адже перед тим, як купити товар або замовити послугу, покупець аналізує конкурентів і намагається визначитися з найкращим «представником» у конкретній ніші.

Але, не дивлячись на свою популярність, сторінка «Про нас» у більшості випадків заповнена неправильно:

  • в кращому випадку текст сухо описує діяльність фірми;
  • в гіршому «кричить» про розмиті переваги кваліфікованих фахівців, високу якість обслуговування, індивідуальний підхід.

Яким же повинен бути текст на сторінці «Про нас», щоб він привертав увагу потенційних клієнтів, а не дратував їх? Нижче ви знайдете покрокову інструкцію, як написати опис компанії, який буде залучати потенційних клієнтів і викликати довіру до вашого бізнесу.

.

ТОП-10 обов’язкових елементів у тексті про компанію

Головне завдання тексту про компанію не просто познайомити читача з діяльністю конкретного об’єкта, а розписати його конкурентні переваги та вигоди для клієнта. Після прочитання статті у відвідувача повинно сформуватися поняття про те, що саме тут про нього подбають і нададуть потрібну йому послугу на високому рівні.

Як же написати текст про компанію? Пропонуємо ознайомитися з ключовими елементами опису діяльності практично будь-якої компанії.

ТОП-10 обов’язкових елементів у тексті про компанію

.

Елемент №1 — Назва компанії

Як не дивно, але на багатьох сторінках назва компанії відсутня, а вигадані переваги присвоєні таким собі «ми», «нам» і т. д.

Текст для категорії «Про нас» повинен описувати діяльність компанії та її характерні особливості. А значить присутність її назви обов’язкова.

.

Елемент №2 — Опис діяльності

Наголошуйте на головних послугах (товарах), які надає ваша компанія. Обов’язково опишіть цільову аудиторію[1], її потреби та можливість реалізації через ваш продукт.

Якщо на сайті відсутня окрема сторінка «Послуги», їх опису слід приділити більше уваги. Якщо такий розділ є, вкажіть діяльність тезисно.

.

Елемент № 3 — Відеозвернення керівника компанії

Написати сухий текст справа проста. А от створити потужний відеоконтент, який буде позиціювати бізнес через конкретну особистість (директора, керівника) дійсно потужний хід.

Будь-якому відвідувачу сайту, а вже тим більше потенційному клієнту, буде приємно познайомитися з діяльністю компанії через звернення першої особи підприємства.

Такий підхід дозволяє значно підвищити довіру до компанії та залишити конкурентів далеко позаду. Він настільки потужний, що може працювати самостійно без текстового супроводу.

.

Елемент №4 — Опис переваг

Це один з найважливіших розділів, де ви повинні акцентувати увагу на ключових відмінностях від конкурентів. Причому не розхвалити себе, а показати, які вигоди отримає ваш клієнт у ході співробітництва.

На психологію покупця добре впливають цифрові показники, які також можна показати в цьому блоці тексту. Це може бути:

  • досвід роботи, надання послуг на ринку;
  • асортимент товару, кількість послуг (конкретне число);
  • час доставки;
  • тривалість очікування подачі страв;
  • кількість задоволених клієнтів, відгуків та ін.

.

Елемент №5 — Досягнення компанії

Покажіть клієнтам не просто ваш «великий досвід роботи та сотні задоволених покупців», а розкажіть про конкретні переваги. Продемонструйте сертифікати, грамоти, дипломи та інші докази професіоналізму.

.

Елемент №6 — Гарантії

У цій частині тексту вкажіть конкретно, які гарантії ви надаєте на послуги, що пропонують, товари та в яких випадках вони діють. Кожен клієнт бажає чітко знати свої права та оцінює всі ризики перед тим, як вчинити дію.

.

Елемент №7 — Історія створення компанії, її місія, цінності

Це сильний психологічний прийом, який значно підвищує довіру клієнта до вашої компанії та збільшує ймовірність покупки. Але історія повинна бути написана цікаво і привабливо, ще раз вигідно підкреслювати переваги компанії та цінності її співробітників.

.

Елемент №8 — Фотографії

Завжди приємніше звертатися до реальної людини, яку бачиш в обличчя. Тому не зациклюйтеся на тематичних картинках з Мережі. Замініть їх реальними фотографіями співробітників. Нехай клієнти знають вас в обличчя!

Також на сайті можна розмістити такі фото:

  • етапи виробництва;
  • магазин, його відділи;
  • конкретні товари;
  • будівлю, офіс, робочі місця.

.

Елемент №9 — Відгуки

Розмістити реальні думки ваших клієнтів можна також на сторінці «Про компанію», якщо для цього не передбачений окремий розділ сайту. Це потужний соціальний доказ, здатний підвищити довіру до вашої компанії.

.

Елемент №10 — Заклик до дії

Після знайомства клієнта з вашою компанією нагадайте йому про цільову дію. Це може бути:

  • оформлення замовлення;
  • заповнення форми зворотного зв’язку;
  • перенаправлення в каталог продукції, послуг та ін.

.

Секрети написання тексту «Про компанію»

Існує кілька важливих нюансів, які допоможуть зробити опис підприємства (компанії) ще більш цікавим і сильним:

  • подавайте інформацію структуровано і легко, без довгих речень, складних слів і «суцільних простирадл»;
  • покажіть клієнту послідовність надання послуги, розпишіть основні етапи роботи;
  • діліться принципами, яким слідує ваш бізнес (або бізнес клієнта);
  • познайомте читача з планами компанії на майбутнє це ще більше підвищить довіру;
  • не копіюйте конкурентів, будьте оригінальні це не тільки приверне нових клієнтів у ваш бізнес, а й допоможе збільшити цінність послуг, що надаються.

Залежно від ніші структура сторінки «Про нас» може відрізнятися. При цьому мета її залишається незмінною знайомство з вашою компанією та вигодами для клієнта.

Якщо у вас залишилися питання про те, як написати текст про компанію, залишайте коментар під цією статтею, і ми обов’язково вам відповімо. Також підписуйтесь на наші соцмережі, щоб не пропустити ще більше корисної інформації про створення контенту.
Serenka Olya
Сіренька Ольга
Автор статті
У вас може бути кращий продукт, але хто його купить, якщо люди не знають про нього.
    0 0 голосів
    Рейтинг статьи
    Підписатися
    Сповістити про
    0 комментариев
    Вбудовані Відгуки
    Переглянути всі коментарі
    div#stuning-header .dfd-stuning-header-bg-container {background-image: url(https://textelit.com.ua/wp-content/uploads/2018/08/head_font.jpg);background-size: cover;background-position: top center;background-attachment: initial;background-repeat: no-repeat;}#stuning-header div.page-title-inner {min-height: 650px;}
    0
    Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x