«Про компанію» (або «Про нас») — одна з найбільш відвідуваних сторінок на будь-якому сайті. І це не дивно, адже перед тим, як купити товар або замовити послугу, покупець аналізує конкурентів і намагається визначитися з найкращим «представником» у конкретній ніші.
Але, не дивлячись на свою популярність, сторінка «Про нас» у більшості випадків заповнена неправильно:
- в кращому випадку текст сухо описує діяльність фірми;
- в гіршому «кричить» про розмиті переваги — кваліфікованих фахівців, високу якість обслуговування, індивідуальний підхід.
Яким же повинен бути текст на сторінці «Про нас», щоб він привертав увагу потенційних клієнтів, а не дратував їх? Нижче ви знайдете покрокову інструкцію, як написати опис компанії, який буде залучати потенційних клієнтів і викликати довіру до вашого бізнесу.
ТОП-10 обов’язкових елементів у тексті про компанію
Головне завдання тексту про компанію — не просто познайомити читача з діяльністю конкретного об’єкта, а розписати його конкурентні переваги та вигоди для клієнта. Після прочитання статті у відвідувача повинно сформуватися поняття про те, що саме тут про нього подбають і нададуть потрібну йому послугу на високому рівні.
Як же написати текст про компанію? Пропонуємо ознайомитися з ключовими елементами опису діяльності практично будь-якої компанії.
Елемент №2 — Опис діяльності
Наголошуйте на головних послугах (товарах), які надає ваша компанія. Обов’язково опишіть цільову аудиторію , її потреби та можливість реалізації через ваш продукт.
Якщо на сайті відсутня окрема сторінка «Послуги», їх опису слід приділити більше уваги. Якщо такий розділ є, вкажіть діяльність тезисно.
Елемент № 3 — Відеозвернення керівника компанії
Написати сухий текст — справа проста. А от створити потужний відеоконтент, який буде позиціювати бізнес через конкретну особистість (директора, керівника) — дійсно потужний хід.
Будь-якому відвідувачу сайту, а вже тим більше — потенційному клієнту, буде приємно познайомитися з діяльністю компанії через звернення першої особи підприємства.
Такий підхід дозволяє значно підвищити довіру до компанії та залишити конкурентів далеко позаду. Він настільки потужний, що може працювати самостійно — без текстового супроводу.
Елемент №4 — Опис переваг
Це один з найважливіших розділів, де ви повинні акцентувати увагу на ключових відмінностях від конкурентів. Причому не розхвалити себе, а показати, які вигоди отримає ваш клієнт у ході співробітництва.
На психологію покупця добре впливають цифрові показники, які також можна показати в цьому блоці тексту. Це може бути:
- досвід роботи, надання послуг на ринку;
- асортимент товару, кількість послуг (конкретне число);
- час доставки;
- тривалість очікування подачі страв;
- кількість задоволених клієнтів, відгуків та ін.
Елемент №7 — Історія створення компанії, її місія, цінності
Це сильний психологічний прийом, який значно підвищує довіру клієнта до вашої компанії та збільшує ймовірність покупки. Але історія повинна бути написана цікаво і привабливо, ще раз вигідно підкреслювати переваги компанії та цінності її співробітників.
Елемент №8 — Фотографії
Завжди приємніше звертатися до реальної людини, яку бачиш в обличчя. Тому не зациклюйтеся на тематичних картинках з Мережі. Замініть їх реальними фотографіями співробітників. Нехай клієнти знають вас в обличчя!
Також на сайті можна розмістити такі фото:
- етапи виробництва;
- магазин, його відділи;
- конкретні товари;
- будівлю, офіс, робочі місця.
Секрети написання тексту «Про компанію»
Існує кілька важливих нюансів, які допоможуть зробити опис підприємства (компанії) ще більш цікавим і сильним:
- подавайте інформацію структуровано і легко, без довгих речень, складних слів і «суцільних простирадл»;
- покажіть клієнту послідовність надання послуги, розпишіть основні етапи роботи;
- діліться принципами, яким слідує ваш бізнес (або бізнес клієнта);
- познайомте читача з планами компанії на майбутнє — це ще більше підвищить довіру;
- не копіюйте конкурентів, будьте оригінальні — це не тільки приверне нових клієнтів у ваш бізнес, а й допоможе збільшити цінність послуг, що надаються.
Залежно від ніші структура сторінки «Про нас» може відрізнятися. При цьому мета її залишається незмінною — знайомство з вашою компанією та вигодами для клієнта.